יום שני, 21 בספטמבר 2009

היו"ר מחפש קבוצה


ליו"ר, כפי שניתן לראות מספר פוסטים למטה, יש חיים לא קלים – אבל הוא לא נותן למציאות להפריע לו. בהתאם לכך, על אף שגזר על עצמו דיאטת משחקי תפקידים, היו"ר מוכן להכריז שממש לא איכפת לו ממה הוא החליט ולמה הוא החליט את זה. היו"ר חייב לשחק, לכל הפחות כדי להפסיק ללטף את הקוביה הירוקה שלו וללחוש לה My Precious בשעה שאישתו שואלת אותו דברים חשובים כמו "מה עובר עליך?" או "ראית את הילדים?"


בהתאם לכך, היו"ר מחפש שחקנים (בהיותו מנחה נצחי) המעוניינים לגרור את עצמם פעם בשבוע, בערב, בקור, לנתניה ולתת שם ליו"ר האומלל את האפשרות לשגע להם את השכל בעקביות, בהתמדה ובמידה לא מבוטלת של רשעות. חושבים שאתם מתאימים? הנה מעט פרטים:


המשחק יתרחש, אם לא עקבתם, ביום חמישי בשעה 21:00 בערב בביתו של היו"ר. בית זה ממוקם במה שתל אביבים מגדירים בד"כ "בצפון הרחוק", בעיר המכונה נתניה. אורך המשחק נוטה להיות 4 עד 5 שעות – וליו"ר לא איכפת שאתם רוצים לקום מוקדם בשישי, הוא ממילא חייב לקום מוקדם בשישי ואם הוא יכול אז גם אתם יכולים.
המשחק עצמו יהיה בסוגת הפנטזיה, בעיקר משום שהיו"ר ניסה כל דבר אחר וגילה שהוא אוהב פנטזיה. היו"ר נוטה לשלב אלמנטים של פוליטיקה, אקשן, דת, דם ובלאגן כללי במשחקים שלו, הוא אינו צופה שזה יהיה יוצא דופן – אבל לך תדע. שיטת המשחק תהיה (כנראה, היו"ר משנה את דעתו מידי פעם) HARP – משום שהיו"ר נהנה ממנה ומכיר אותה בע"פ. סגנון המשחק יערב עלילות מפותלות, רמזים מוזרים, דמויות משונות, ודם. המון דם. עם קוביות. וטבלאות. היו"ר אוהב משחק טוב, מה שאומר גם משחק תפקידים טוב וגם משחק טכני טוב. אם אתם מסוג השחקנים שקרב בן שעתים מידי כמה פגישות נראה לכם משהו מזעזע רצוי שתמנעו. אם אתם שחקנים שסשנים שלמים של ללכת מפה לשם כדי לדבר עם ההוא, ההוא וההיא נראה לכם משעמם – אל תבואו. ברמת ה-GNS, היו"ר מתוודה שאין לו מושג מה ההבדל בין S ו-N והנקודה היחידה שהוא מכיר בנודע ל-G נמצאת אצל אישתו. שחקן שימצא בסביבות הנקודה הזו יזרק מהקבוצה, הדירה והקומה התשיעית (היו"ר כנראה יהיה יותר סלחני כלפי שחקניות בנקודה זו). ראו הוזהרתם.


דרישות טכניות יותר משחקנים כוללות בעלות על רכב, היכולת לנדוד פעם בשבוע לנתניה, היכולת להנות ממפגש טוב כמו גם ממשחק טוב, וההבנה שהשניים לא תמיד הולכים יד ביד – וזה בסדר. מעבר לכך, היו"ר מודע לכך שהוא תיאטרלי ברמה בינונית בלבד, מדבר באותה אינטונציה לכל הדמויות (עד לרמה שהוא מדגיש את מי הוא משחק בכל רגע) ומידי פעם חוטף התקף זעם על טיפשותם הבילתי נמנעת של שחקניו. מצד שני היו"ר מבטיח לכם שמה שתגידו לעצמכם לאחר כל סשן הוא "פאק, אני מת לדעת מה יהיה בפעם הבאה". זה לא יהיה קמפיין שתשכחו במהרה.

אה, דבר אחרון, היו"ר מאמין בגרסא שלו לנפורטיזים – הוא יעדיף בבוטות שחקנים שהוא שיחק עימם בעבר ונהנה לשחק עימם. כמו כן יש מצב טוב שהיו"ר ידסקס על הסשנים שלו כאן. הוא מבטיח לא לקרוא לשחקנים בשמם בלבד, אלא להוסיף כינויים הולמים.

2 תגובות:

Crystal Oak אמר/ה...

אז איך אני מצטרף אי אני לא מקורב?
לשלוח קורות חיים? עוגיות?

wickedbar אמר/ה...

יש לי מייל: wickedbar@gmail.com

שלח לי מידע קצר וטלפון - אני אתקשר.