יום ראשון, 11 באוקטובר 2009

דקה של אי שפיות

יום חם. הבכור, שר האופל הצעיר, אימת השלווה, קיסר המסכים, אשר מכונה (כאשר יש לו עניינים במישור קיום זה) ים בן סער או, בקיצור, היב"ס ישב על מיטתי ושוחח עימי על עיניינים ברומו של עולם (Bakugan). לפתע פורצת לחדר זאת אשר הינה כאוס, נועצת בי מבט זועף וצועקת עלי במלוא ריאותיה "באהההההההההההההההה!".
"רומי, למה את צועקת עלי?" אני שואל, מופתע.
מבט פניה משתנה להפתעה ואז לשעשוע. "אבא!" היא אומרת בקול צלול ודק, "כי אתה חמודי." מחייכת ורצה חזרה החוצה מהחדר.
הזכרים למשפחת בן-סער מביטים בדלת ואז אחד בשני.
"אבא," אמר לי היב"ס, "היא משוגעת יותר מאמא."
אני נאלץ להסכים.

2 תגובות:

Ziv Kitaro אמר/ה...

ROTFL
השפרצתי שניצל תירס מהאף (לא באמת, אבל אם הוא היה לי בפה הוא היה יוצא מהאף).

המשחקיה אמר/ה...

מעולה :)
אני מחכה שהילד שלי יגרום לי להשפריץ שניצל צירס מהאף (או לזיו)